Chi tiết của spot

Spotter Papiertje, Willem en Laurenz
Bắt gặp ở Arnhem, Netherlands
Ngày 2009-10-05 08:31

Slechts 24 van gemaakt, de eerste op Autogespot!

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 300 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 4.50 s
Công suất 400 hp
Mô men xoắn 480 Nm @ 3400 rpm
Trọng lượng 1275 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    Sparrow  -  Vào lúc 18:10

    Wow, vette bak^O^

    Trả lời

  2. Profile pic
    Alwinnn  -  Vào lúc 18:13

    Prachtig!:o:)

    ^O^ werk weer martijn enzow

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Waddinxveengespot  -  Vào lúc 18:15

    Dik hoor! Heb ik in meegereden Zaterdag.
    Zelfde als bij Spyker Expierence! Wat een wagen he!^O^

    Trả lời

  4. Profile pic
    WoutJan15  -  Vào lúc 18:19

    DIkke topspot, heerlijk mannen!^O^

    Trả lời

  5. Profile pic
    Mk.  -  Vào lúc 18:24

    Arnhem?! Oh dan is ie door Duitsland gegaan (hoop ik) anders heb ik heel wat gemist in Winterswijk!

    Trả lời

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Arnoud en Jacco  -  Vào lúc 18:28

    Netjes dames!:)

    Trả lời

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  Vào lúc 18:52

    Het is werkelijk waar niet te geloven:'( Gistermiddag rond 15.30 uur zag ik hem ineens bij Velperpoort voor mijn neus langsrijden, zonder dat ik ook maar iets kon doen, ik had niks bij mij waarmee ik foto's kon maken. Ik kon echt wel janken:(, zo'n ziek vette wagen dit:o

    Trả lời

  8. Profile pic
    Chahine  -  Vào lúc 18:55

    Wauw, fantastisch :o

    Trả lời

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  Vào lúc 19:05

    Geweldige spot man!:o^O^

    Trả lời

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  Vào lúc 19:05

    mannen;)

    Trả lời

  11. Profile pic
    ThoMaster  -  Vào lúc 19:15

    Daar is hij dan! Supervette spot!^O^

    Trả lời

  12. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  Vào lúc 19:16

    Gweledig ding!! ^O^ en hele nette foto's voor de omstandigheden.

    Trả lời

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Jochen  -  Vào lúc 19:27

    Prachtig hoor.
    Eindelijk is hij er.

    Zo op de foto's oogt hij best lekker.

    Trả lời

  14. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  Vào lúc 19:34

    Enorm dikke bak dit, dat geluid is super!

    Trả lời

  15. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  Vào lúc 19:35

    Heel bruut!^O^
    En nog van Nederlandse bodem ook!;)

    Trả lời

  16. Profile pic
    SPAIN roberto  -  Vào lúc 19:43

    ^O^'Welkom Home':bier:

    Trả lời

  17. Profile pic
    SPAIN roberto  -  Vào lúc 19:44

    Dan moet ik t trouwens wel goed zeggen natuurlijk8)7

    ^O^'Welcome Home':bier:

    Trả lời

  18. Profile pic
    bvk85  -  Vào lúc 19:59

    WOW ik zeg SPOT VAN DE DAG !!!!

    Trả lời

  19. Profile pic
    POLAND Marcie  -  Vào lúc 20:36

    Superspot! Echt heel gaaf deze Spyker! Zou je me wat foto's kunnen mailen?

    mennohulsen@hotmail.com

    Trả lời

  20. Profile pic
    B&J  -  Vào lúc 21:17

    Wow!! Stouahhhh!

    Trả lời

  21. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  Vào lúc 21:29

    Toen vielen mn ogen er bijna uit ^O^^O^

    Trả lời

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  Vào lúc 22:19

    Deze reed zaterdag nog door Laren heen in vrband met de Nyenrode Rallye, maar helaas heb ik er zelf geen enkele foto van kunnen maken. Hij reed ook meteen door, logisch gevolg van het groene verkeerslicht maar toch jammer...

    Trả lời

  23. Profile pic
    B?rt  -  Vào lúc 23:12

    Waarom zie ik zulke dingen nou nooit??

    Trả lời

  24. Profile pic
    BELGIUM tom da man  -  Vào lúc 09:30

    Gelukkig zijn de velgen zwart, anders zou de wagen toch wat overdone lijken. Nu klopt het plaatje wel, omdat de vlekken ook zwart zijn. Gave spot!

    Trả lời

  25. Profile pic
    rick1  -  Vào lúc 15:34

    kan je me alle foto's die je hebt in hi-res sturen naar ricky.degek@gmail.com
    zou het erg waarderen

    Trả lời

  26. Profile pic
    lopper  -  Vào lúc 17:48

    jammer dat het kenteken niet op nl staat

    Trả lời

  27. Profile pic
    NETHERLANDS Cas  -  Vào lúc 19:34

    Vet! Deze heb ik de afgelopen weken al 2x zien rijden op de A27 richting Almere! ^O^^O^ (helaas rijd ik de andere kant op...)

    Trả lời

  28. Profile pic
    NETHERLANDS petervd3  -  Vào lúc 22:04

    Egt zo'n vette bak hè! ^O^ Iets om trots op te zijn zo'n Nederlandse auto :+

    Trả lời

  29. Profile pic
    NETHERLANDS mcsjoom  -  Vào lúc 21:27

    Lovely! Ik heb m in 't MECC gezien en vond hem toen al geweldig!

    Trả lời

  30. Không ổn

Thêm Spyker C8 Laviolette LM85 spot



Tin tức có liên quan

Bình chọn spot của ngày