Chi tiết của spot

Spotter spykerfreak
Bắt gặp ở Beverly Hills (CA), United States of America
Ngày 2011-09-24 17:08

Wow. Just wow! Ik was bezig met het fotograferen van een Maserati GranCabrio, toen ik opeens iets aan zag komen in m'n ooghoeken. Een Spyker, en dat nota bene in LA! Eerste Spyker die ik in 't wild zie. Heerlijk. (Timo)

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 300 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 4.50 s
Công suất 400 hp
Mô men xoắn 480 Nm @ 3400 rpm
Trọng lượng 1425 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  Vào lúc 20:30

    Heerlijke platen !

    Trả lời

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  Vào lúc 20:31

    Prachtige foto's!

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  Vào lúc 20:32

    Mooie platen!

    Trả lời

  4. Profile pic
    Pieter.  -  Vào lúc 20:43

    ongelovelijk dik!

    Trả lời

  5. Profile pic
    NETHERLANDS berend.s  -  Vào lúc 20:55

    supervet! een nederlandse auto in beverly hills:D:bier:

    Trả lời

  6. Profile pic
    NETHERLANDS raoul.  -  Vào lúc 20:55

    Wat een prachtige wagen! En hele dikke platen!^O^

    Trả lời

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  -  Vào lúc 21:08

    Wauw hoe gaaf is dit zeg!! Prachtige wagen en foto's!!^O^:bier:

    Trả lời

  8. Profile pic
    IanV  -  Vào lúc 21:43

    Knap staaltje fotografie! Super!

    Trả lời

  9. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  Vào lúc 22:18

    Wat een platen!

    Trả lời

  10. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  Vào lúc 09:46

    Prachtige spot!

    Trả lời

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Willem Rodenburg  -  Vào lúc 10:20

    Vette platen!

    Trả lời

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Exclusieveautofotografie  -  Vào lúc 10:32

    Hele mooie sfeer fotos^O^

    Trả lời

  13. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  Vào lúc 11:21

    Wauw, de site mocht wel vol staan van dit soort spots :)

    Trả lời

  14. Profile pic
    ferrariboy  -  Vào lúc 11:32

    Erg mooie foto's^O^

    Trả lời

  15. Profile pic
    AndrewC  -  Vào lúc 12:06

    Great shots! ^O^

    Trả lời

  16. Profile pic
    lucas343  -  Vào lúc 12:47

    Prachtige spot! Past ook leuk bij je naam!:D

    Trả lời

  17. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  Vào lúc 12:59

    mijn complimenten voor de foto's man, heerlijk ^O^
    en een verschrikkelijk knappe spot ook ^O^

    Trả lời

  18. Profile pic
    ALGERIA KlaasRob  -  Vào lúc 13:30

    topfoto's! mooie kleur en sfeer

    Trả lời

  19. Profile pic
    ALBANIA Thomas.  -  Vào lúc 16:41

    Heerlijk Timo!:D

    Trả lời

  20. Profile pic
    FRANCE le-monde-automobile  -  Vào lúc 17:05

    joli^O^

    Trả lời

  21. Profile pic
    NETHERLANDS SBA  -  Vào lúc 18:10

    Mooie spot en mooie foto's van een rijdende wagen!

    Trả lời

  22. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  Vào lúc 21:16

    Heel gaaf om zo'n Nederlands product in de USA te spotten! :)

    Trả lời

  23. Profile pic
    NETHERLANDS SpykerMan  -  Vào lúc 19:08

    fantastisch, jammer dat het geen SVDD werd, als het aan mij lag.... TOPSPOT^O^

    Trả lời

  24. Profile pic
    Cobra_Jr  -  Vào lúc 13:56

    Mijn stem voor spot van het jaar is naar deze spot gegaan. Gewoon geweldig dit!

    Trả lời

  25. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  Vào lúc 19:40

    Gaaf zeg, dan heet je Spykerforce en kom je nog een Spyker tegen ook.. Lekker hoor..

    Trả lời

  26. Không ổn

Thêm Spyker C8 Aileron spot



Tin tức có liên quan