Chi tiết của spot

Spotter jasper1
Bắt gặp ở Den Haag, Netherlands
Ngày 2012-10-02 17:42

Wow, tijdens mijn eerste spotrondje in Den Haag!

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 322 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 3.30 s
Công suất 600 hp
Mô men xoắn 600 Nm @ 3000 rpm
Trọng lượng 1300 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS charly  -  Vào lúc 17:49

    Gaaf!

    Trả lời

  2. Profile pic
    NETHERLANDS jasper1  -  Vào lúc 17:51

    Jazerker, de zilvere zag ik langsschieten toen ik langs de amerikaans ambassade liep dus dacht al dat ik hem gemist had, maar dit had ik zeker niet verwacht!

    Trả lời

  3. Profile pic
    RedBull033  -  Vào lúc 19:25

    Mooie foto's!

    Trả lời

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Seger Giesbers  -  Vào lúc 21:43

    Super gaaf!

    Trả lời

  5. Profile pic
    NETHERLANDS jasper1  -  Vào lúc 21:44

    Ik vind het ook heel vet dat ik na mijn eerste "echte spot rondje" al spot van de dag ben! Ookal heb ik een hoop mazzel gehad:)

    Trả lời

  6. Profile pic
    NETHERLANDS TwinCharched  -  Vào lúc 22:10

    Gave spot man! Spot je veel in Den Haag? Kan je mij anders is een foto mailen!

    Trả lời

  7. Profile pic
    NETHERLANDS jasper1  -  Vào lúc 22:18

    Ik ben pas net begonnen met spotten, vandaag was de eerste keer dat ik doelbewust even ging zoeken voor ik les had ( haagse hogeschool). Ja tuurlijk welke foto wil je naar welk mail adress?

    Trả lời

  8. Profile pic
    VaXoR  -  Vào lúc 23:01

    Geniaal!

    Trả lời

  9. Profile pic
    NETHERLANDS TwinCharched  -  Vào lúc 23:47

    Een foto met beide MP4s erop! Wij spotten ook redelijk vaak in Den Haag en hebben zo nu en dan een mooie spot! Maar dit is toch wel een toppertje van Den Haag!

    Dominickvo@hotmail.com

    Trả lời

  10. Profile pic
    NETHERLANDS kes  -  Vào lúc 01:43

    TOP dit,die oranje staat te koop bij HAI rijnsburg 265.000,

    Trả lời

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Silvan  -  Vào lúc 13:45

    Echt een superdikke spot, ben zelf af en toe in den haag.
    Maar nog nooit zoiets diks gespot daar.

    Gefeliciteerd met je SVDD !

    Trả lời

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Spotterscrew Venlo  -  Vào lúc 18:08

    Erg dik, erg netjes, erg alles netjes! ;) Goed begin van je 'spotterscarriëre' :) Veel plezier nog ermee, en nogmaals mooie spot!

    Trả lời

  13. Profile pic
    kutverhaal  -  Vào lúc 00:33

    Typisch dat ze ook bij van Landschot bankiers staan, daar mag je pas naar binnen als je meer dan een ton op je rekening hebt.

    Deze heren hebben miljoenen en wij? wij staan te spotten met een cameraatje

    Trả lời

  14. Profile pic
    NETHERLANDS jasper1  -  Vào lúc 15:27

    Het geluk van een spotter zit in zijn geheugenkaartje, niet in zijn portomonnee;)

    Trả lời

  15. Profile pic
    g.reis.bispo.23  -  Vào lúc 12:21

    amazing photos!!

    Trả lời

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Toos  -  Vào lúc 18:24

    Super gaaf!!!

    Trả lời

  17. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Horse-Power  -  Vào lúc 12:47

    @jasper1 Mclaren really did hit it big when it launched this model. The vibrant colors really show the gorgeous shape of the 12C. Seeing double is a always a great thing when spotting, right Well done once again, Jasper.

    Trả lời

  18. Profile pic
    NETHERLANDS thomcarspotter  -  Vào lúc 11:33

    Erg leuke conbo! Jammer dat je dit model tegenwoordig nog maar amper ziet. Altijd gaaf gevonden.

    Trả lời

  19. Không ổn

Thêm McLaren 12C spot



Tin tức có liên quan