Chi tiết của spot

Spotter Spotcrew-Beckum
Bắt gặp ở Aalten, Netherlands
Ngày 2010-09-16 18:16

echy suppervette auto met super mooie (sport)velgen?? gespot door mart

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 307 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 4.30 s
Công suất 517 hp
Mô men xoắn 570 Nm @ 5750 rpm
Trọng lượng 1695 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS riborg  -  Vào lúc 22:58

    zo te zien de velgen van de volante^O^

    Trả lời

  2. Profile pic
    ALBANIA jerrik  -  Vào lúc 23:15

    Owja eerste in winterswijk

    Trả lời

  3. Profile pic
    ALBANIA jerrik  -  Vào lúc 23:15

    En mart welke camera gebruikte je fotos zijn best wel scherp^O^

    Trả lời

  4. Profile pic
    NETHERLANDS stoove28  -  Vào lúc 08:19

    Nice! Leuk geprobeerd maar dit is in Aalten, eigenaar had eerst een M6 ;)

    Trả lời

  5. Profile pic
    ALBANIA jerrik  -  Vào lúc 08:36

    Oh sorry heb die fotos van mijn neefje gekregen die in winterswijk woont dus dacht ik in winterswijk

    Trả lời

  6. Profile pic
    NETHERLANDS stoove28  -  Vào lúc 08:37

    Ah ok, ik heb de spot al aangegeven dus dat komt wel goed.

    Trả lời

  7. Profile pic
    Mk.  -  Vào lúc 16:32

    Binnenkort ook maar ff langs Aalten, Die DBS is ongelofelijk dik zo te zien! Áls de foto's mooier zijn.. (Met Spiegelreflex en polarisatiefilter, etc, etc..) Zouden wij dan deze spot over mogen nemen? ;)

    Trả lời

  8. Profile pic
    ALBANIA jerrik  -  Vào lúc 17:50

    Zou ik wel ff met mart overleggen stuur maar bericht als je betere fotos hebt:bier:

    Trả lời

  9. Profile pic
    Mk.  -  Vào lúc 18:17

    @Jerrik, oké zal ik doen. Alvast bedankt! ^O^ Wij (stoove28) hebben hier ook nog foto's liggen van de auto die de eigenaar hiervoor had. Namelijk een BMW M6! :P

    Trả lời

  10. Profile pic
    Mk.  -  Vào lúc 12:42

    Eigenaar heeft de M6, Mustang en deze DBS nogsteeds hoor! De rest van de auto's zijn niet bekend bij mij. Maar wel weet ik dat de eigenaar smaak heeft! :)

    Trả lời

  11. Profile pic
    Jerrik&mart  -  Vào lúc 20:42

    @Mk. de nummerplaten hoefde helemaal niet te verwijdert worden volgens jaggi had de eigenaar dat helemaal niet aangegeven net als bij de M6

    Trả lời

  12. Profile pic
    Focus-ST  -  Vào lúc 13:08

    Zeg, ik kom uit aalten en ik wou ff één ding zeggen, deze eigenaar heeft NOOIT één van zijn auto's weggedaan je ziet ze alleen nooit weer behalve dan in de winter want dat neemt hij inplaatsvan zijn aston martin zijn m6 mee. waar zijn auto's staan heb ik geen idee van , hoogstwaarschijnlijk gewoon bij zijn bedrijf in Duitsland :)

    Trả lời

  13. Profile pic
    wapsel  -  Vào lúc 19:54

    Ik weet niet hoe jullie erbij komen maar de eigenaar heeft nog nooit een mustang of een elise gehad. Ik werk zelf bij hem in de tuin en mag samen met mn broertje zijn auto's wassen. Dit zijn dus de aston martin, audi tt en bmw m6.

    Trả lời

  14. Profile pic
    Mart  -  Vào lúc 11:32

    Okey maar ik dacht dat de eigenaar ook een mustang had van ik zag een keer een mustang bij hem onder de Car-port staan en toen dacht ik dat die van hem was. En die elise stond een keer naast zijn huis dus dacht ik ook dat die van de eigenaar was omdat de eigenaar nog wel veel verschillende auto's heeft in zo'n kleine periode.

    Trả lời

  15. Không ổn

Thêm Aston Martin DBS spot



Tin tức có liên quan