Chi tiết của spot

Spotter ThoMaster
Bắt gặp ở Arnhem, Netherlands
Ngày 2011-01-18 14:50

Lang niets gespot maar ik kwam in Arnhem aan en kwam ineens dit beest tegen.

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 311 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 3.90 s
Công suất 507 hp
Mô men xoắn 520 Nm @ 6100 rpm
Trọng lượng 1395 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Seger Giesbers  -  Vào lúc 22:14

    Ook gewoon meteen dit tegenkomen!! heerlijk Thom!

    Trả lời

  2. Profile pic
    bjornnieborg  -  Vào lúc 22:14

    Heerlijk om deze tegen te komen lijkt me.. heerlijke foto's^O^

    Trả lời

  3. Profile pic
    BELGIUM ymke  -  Vào lúc 22:18

    Je ebnt weer goed bezig mopje, ben trots op je :D

    Trả lời

  4. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  Vào lúc 22:22

    Superdik!!!

    Trả lời

  5. Profile pic
    jespeR!  -  Vào lúc 22:23

    Baal echt dat ik hem niet gezien heb. Ontzettend dikke bak en heerlijke foto's weer Thomas!

    Trả lời

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  Vào lúc 22:23

    Geweldig!^O^

    Trả lời

  7. Profile pic
    Belgian-spotters  -  Vào lúc 22:24

    Superdik

    Trả lời

  8. Profile pic
    Dennis-v-b&Smakkie  -  Vào lúc 22:27

    Wooow wat een bak zeg! Top foto's ook nog is!^O^

    (Steven)

    Trả lời

  9. Profile pic
    AerTho  -  Vào lúc 22:31

    Prachtige wagen!

    Foto 3 is nice man!:D Rest ook:P

    Trả lời

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Brabus  -  Vào lúc 22:35

    wat een dikke spot en sublieme foto's^O^

    Trả lời

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  Vào lúc 22:35

    wtf mooie spot zeg, jammer dat ie niet naar velp kwam:(

    Trả lời

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Leiderdorp-Crew  -  Vào lúc 22:36

    wat een bruut ding^O^
    ook erg nette foto's!!

    Trả lời

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Mw  -  Vào lúc 22:44

    Superdik! Heerlijke platen + Heerlijke wagen!:D

    Trả lời

  14. Profile pic
    NETHERLANDS eldoub  -  Vào lúc 22:56

    zeker goed bezig mopje (8)7) ook leuk, dat je vriendin op een autosite gaat kijken --> besmet haar met het spotvirus ;)

    Trả lời

  15. Profile pic
    NETHERLANDS jayjay297  -  Vào lúc 22:58

    volgende keer toch maar met lijn 7 naar huis :+

    mooie spot man ^O^

    Trả lời

  16. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  Vào lúc 22:58

    Strakke pics!

    Trả lời

  17. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  Vào lúc 23:00

    Heerlijke wagen in een prachtige kleur!
    Knappe foto's;)

    Trả lời

  18. Profile pic
    BELGIUM jessica  -  Vào lúc 23:28

    ik zeg SVDD,supertollklasse

    Trả lời

  19. Profile pic
    SPAIN Raúl Salinas  -  Vào lúc 00:23

    Andorra? 8)7 hahaha

    Trả lời

  20. Profile pic
    POLAND Marcie  -  Vào lúc 09:17

    Superspot! ^O^ Zo gaaf zo'n Wiesmann!

    Trả lời

  21. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  -  Vào lúc 12:37

    Wauw dik:o

    Trả lời

  22. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  Vào lúc 13:41

    pracht wagen zeg ! :D

    Trả lời

  23. Profile pic
    AndrewC  -  Vào lúc 14:16

    Sick!:P^O^

    Trả lời

  24. Profile pic
    ThoMaster  -  Vào lúc 14:56

    Bedankt voor de reacties allen!^O^

    Voor een aantal foto's op een groter formaat, zie hier: http://www.flickr.com/photos/thomasvanrooij/5369033439/

    Trả lời

  25. Profile pic
    NETHERLANDS charly  -  Vào lúc 15:03

    hard wat een beest

    Trả lời

  26. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  Vào lúc 15:08

    Wèèh, die is bruut!!

    Trả lời

  27. Profile pic
    3hitmyself en Joël D.  -  Vào lúc 16:10

    Heerlijk zeg! Knappe spot man!

    Trả lời

  28. Profile pic
    NETHERLANDS TristenDonker  -  Vào lúc 16:39

    WOWOW Niet mooi maar ook niet lelijk geweldig zeg! ^O^

    Trả lời

  29. Profile pic
    juultje  -  Vào lúc 18:55

    super thomas!

    Trả lời

  30. Profile pic
    LucianB  -  Vào lúc 19:20

    Gaaf Thomas, erg nette spot! ^O^

    Trả lời

  31. Profile pic
    AK AutoMotive  -  Vào lúc 19:30

    Very nice find and great shot !
    I come from your flickr to see more pics;)

    Trả lời

  32. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  Vào lúc 19:36

    Mooie Wiesmann en dat in Arnhem.8)7

    Trả lời

  33. Profile pic
    Supercar Koen  -  Vào lúc 19:42

    Erg vette Wiesmann en knappe foto's^O^

    Trả lời

  34. Profile pic
    NETHERLANDS Style  -  Vào lúc 20:34

    heerlijk! schitterende kleur en perfecte velgen, gewoon TOP^O^

    Trả lời

  35. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  Vào lúc 12:25

    Heerlijke auto!
    Dit neemt echt dierlijke vormen aan..

    Trả lời

  36. Profile pic
    NETHERLANDS spn unit  -  Vào lúc 09:20

    Geniale wagen dit, en ik had nooit verwacht dat dit in Arnhem gespot zou worden! Dan eerder in Amsterdam ofzo!
    Maar dat maakt de spot alleen maar mooier. En de foto's zijn ook erg mooi! Goed bewerkt, mooie hoeken en veel meer heb ik er niet over te zeggen.
    Top Thomas ^O^

    Trả lời

  37. Profile pic
    ALBANIA birelboy  -  Vào lúc 18:01

    Hij rijd me net voorbij op velperplein. Wat een beest is dat ding joh! Mensen stonden hem gelijk te spotten op het gras. :P
    Jij zit best vaak jn arnhem thomas. Wat doe je daar als ik vragen mag?

    Trả lời

  38. Profile pic
    Papiertje  -  Vào lúc 19:25

    Haha ik stond daar foto´s te maken bij het Velperplein. Heb ook nog even een stukje meegereden, echt een vette wagen!!:P

    Trả lời

  39. Profile pic
    Boene  -  Vào lúc 22:12

    Relatief goedkoop, en zo vet

    Trả lời

  40. Không ổn

Thêm Wiesmann GT MF5 spot



Tin tức có liên quan