Chi tiết của spot

Spotter Snelweggespotnl
Bắt gặp ở Bosch en Duin, Netherlands
Ngày 2026-03-23 20:05

wat een heerlijk exemplaar! waarvan dit mijn 3e KTM is is dit mijn eerste X-Bow GT, ik heb nog een normale X-Bow en een X-Bow GT-XR

Camera

Camera model Canon EOS R6m2

Thông số kĩ thuật

Chưa có thông số. Thêm thông số cho chiếc xe này

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS wessel.jpeg  -  Vào lúc 20:39

    Leuke spot!

    Trả lời

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Kwark  -  Vào lúc 21:28

    Ja toffe bak en eigenaar en destijds nog kort praatje mee gemaakt. Nice 👊

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Snelweggespotnl  -  Vào lúc 21:30

    Toff, jaa de eigenaar kwam nog even terug in zijn andere auto waar hij de foto's terug kon vinden! Tof om hem even kort gesproken te hebben!

    Trả lời

  4. Profile pic
    ITALY JACK888 Turin Spotter  -  Vào lúc 20:23

    Really cool find, what a nice car!

    Trả lời

  5. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  Vào lúc 05:01

    Geweldig wagentje!

    Trả lời

  6. Không ổn

Thêm KTM X-Bow GT spot



Tin tức có liên quan