Chi tiết của spot

Spotter Moofnor
Bắt gặp ở Ter Idzard, Netherlands
Ngày 2008-10-26 16:32

Wat een geweldig ding is dit! Ik zag hem de snelweg opkomen en ben gelijk in de kofferbak gedoken om de camera te pakken. Na eerst tevergeefs geprobeerd te hebben om foto's te maken van de voorkant (waarom stelt dat ding scherp op de achterruit), hebben we nog zo'n vijf kilometer achter hem gereden voordat hij afsloeg en er met een geweldig geluid vandoor ging

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 220 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 3.90 s
Công suất 240 hp
Mô men xoắn 229 Nm @ 2500 rpm
Trọng lượng 750 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    Fabio  -  Vào lúc 20:02

    jammer dat je geen foto's van de voorkant hebt maar lekkere spot ^O^

    Trả lời

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  Vào lúc 20:08

    Ik dacht dat "the black Stig" dood was? 8)7

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS CarspotterJeroen  -  Vào lúc 20:23

    foto 3 is wel netjes ;)

    Trả lời

  4. Profile pic
    Tommy-N  -  Vào lúc 20:26

    VET:D voor mij is dit toch echt een top wagen , ik vond de Ariel al leuk maar dit:D

    Trả lời

  5. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  Vào lúc 21:52

    topspotje^O^

    Trả lời

  6. Profile pic
    Moofnor  -  Vào lúc 22:38

    Ik heb 25 foto's van dit ding, waarvan en paar mislukte foto's door het achterruit en de rest van de achterkant.;)

    Trả lời

  7. Profile pic
    Jan Aqua  -  Vào lúc 18:52

    lekkere spot :) vandaag nog filmpje gezien met sjoerd van stokkum in een ktm x-bow

    Trả lời

  8. Profile pic
    jasper en mirco  -  Vào lúc 11:00

    echt vette bak maar ik heb hem al zo vaak gezen wij hebben er zelf een en dat is mijn vader!!!!!!!!!!!!!!:P

    Trả lời

  9. Profile pic
    GREECE rody  -  Vào lúc 09:31

    oja jasper??? zijn wij broers dan!?

    Trả lời

  10. Profile pic
    dennislars  -  Vào lúc 21:23

    is deze niet van versluis veka ?

    Trả lời

  11. Không ổn

Thêm KTM X-Bow Dallara spot



Tin tức có liên quan