Chi tiết của spot

Spotter loyers
Bắt gặp ở Oostende, Belgium
Ngày 2011-07-31 20:50

Topspot :D

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 330 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 3.60 s
Công suất 550 hp
Mô men xoắn 678 Nm @ 3750 rpm
Trọng lượng 1492 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    BELGIUM tomdaem  -  Vào lúc 22:54

    Fantastische spot!

    Trả lời

  2. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  Vào lúc 13:04

    hahahaha ik heb hem ook gespot, met een heel lekkere reflectiefoto vanuit de schuine winkelramen erachter, maarja geen tijd gehad om te bewerken en te uppen :bier:
    wel een fantastische verschijning hee als je hem ziet staan, waauuw ^O^
    heb je de srt8 die ervoor staat ook gespot ??? ;)
    vele groetjes aan de hele familie :bier: ^O^ :bier:

    Trả lời

  3. Profile pic
    BELGIUM loyers  -  Vào lúc 13:14

    nee patrick, ik was zo gefocust op die ford gt dat ik maar thuis gezien heb dat er een srt8 voorstond

    Trả lời

  4. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  Vào lúc 13:34

    hahaha ik begrijp het heel goed, want ik had het ook eerst niet in de gaten. Pas toen ik een detailfoto aan het maken was van de rechterspiegel van de gt zag ik het plaatje van srt8 :+
    en dan ben ik die ook nog gaan vastleggen, geluk dus dat jij hem niet gezien hebt, zo schiet er nog eentje van de twee over voor mij :P
    en die reflectiefoto zet ik later ook nog in een link hier op deze spot :bier:

    Trả lời

  5. Profile pic
    't Zeuneke  -  Vào lúc 13:42

    Dat noem ik nu eens een mooie spot.
    Nog nooit in den lijve gezien, maar ALS het er ooit van komt dan zet ik die zéker op mijn gevoelige plaat ( SD-kaart eigenlijk ) :P

    Trả lời

  6. Profile pic
    BELGIUM loyers  -  Vào lúc 13:51

    ik had niet veel tijd om foto's te nemen, we waren parking aan het zoeken en zag deze plots staan. Auto in het midden van de weg laten staan, met de vier pinkers aan. Heb dan in de late namiddag nog eens gaan kijken, maar was al weg. Ik heb hem dan nog tegengekomen richting snelweg

    Trả lời

  7. Profile pic
    BELGIUM Jakke.be  -  Vào lúc 20:30

    Ferm machien! Knappe spot! Hiervoor zou ik mijn wagen ook langs de straat achterlaten... ^O^:bier:

    Trả lời

  8. Profile pic
    Fidenza  -  Vào lúc 21:33

    wow zot!!!! Ik heb ook eens een fort GT gezien in Oostende, het was geel met zwarte strepen.

    Trả lời

  9. Không ổn

Thêm Ford GT spot



Tin tức có liên quan