Chi tiết của spot

Spotter arnold-11
Bắt gặp ở n.v.t., Netherlands
Ngày 2011-05-02 15:43

Ik kreeg de zeer unieke kans om een Kleine Photoshoot te doen met deze wagen. Echt een zeer gave ervaring. En wat een gave wagen is het toch! Eerste keer dat deze is gespot. Nogmaals bedankt hiervoor!

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 320 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 4.10 s
Công suất 539 hp
Mô men xoắn 588 Nm @ 5250 rpm
Trọng lượng 1795 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  Vào lúc 18:41

    Machtige plaatjes hoor ! :D

    Trả lời

  2. Profile pic
    GREECE Rody  -  Vào lúc 18:45

    Gaaf! Foto 2 is mijn favoriet! :)

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  Vào lúc 18:45

    Lekkere plaatjes ^O^

    Trả lời

  4. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  Vào lúc 18:46

    pracjhtige plaatsies! ^O^

    Trả lời

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Exclusieveautofotografie  -  Vào lúc 18:46

    Deze is van Perridon^O^

    Trả lời

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Rene95  -  Vào lúc 18:55

    Lekkere platen Arnold! :D

    Trả lời

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  Vào lúc 18:57

    Heerlijke foto's en zo te zien is deze Superamerica altijd goed onderhouden ^O^

    Trả lời

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Wouter46  -  Vào lúc 18:58

    Super Arnold!

    Trả lời

  9. Profile pic
    Chahine  -  Vào lúc 19:06

    Gave ervaring Arnold!

    Trả lời

  10. Profile pic
    Jzff  -  Vào lúc 19:11

    lekker plaatjese hoor,
    maar de auto is zeer zeker ook lekker in het matzwart!^O^

    Trả lời

  11. Profile pic
    Tommy v nispen  -  Vào lúc 19:22

    ah daar is die dan was eerst of is van peridon toch?

    Trả lời

  12. Profile pic
    ALBANIA Nick95  -  Vào lúc 19:26

    Een echte stoere Ferrari !

    Mooie foto's !^O^

    Trả lời

  13. Profile pic
    NETHERLANDS AnthonyR  -  Vào lúc 19:39

    Heel heel gaaf Arnie! Mooie auto en foto's! ^O^

    Trả lời

  14. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  Vào lúc 19:47

    Prachtige foto's!

    Trả lời

  15. Profile pic
    NETHERLANDS Jochen  -  Vào lúc 20:04

    Super foto's, maar dat matzwarte stickertje is wel erg pauper op deze auto.

    Trả lời

  16. Profile pic
    Snicker  -  Vào lúc 20:15

    Prachtig, ik zag al wat foto's op F-C^O^
    Wat is de originele kleur of is dit geen wrap?

    Trả lời

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Leiderdorp-Crew  -  Vào lúc 20:22

    Heerlijk dat MAT:o

    Trả lời

  18. Profile pic
    NETHERLANDS Competizione  -  Vào lúc 20:23

    Waat. :o
    Een matte Superamerica! ^O^
    Lekkere platen, hoor!:bier:

    Trả lời

  19. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  Vào lúc 20:36

    Lekkere platen hoor Arnold, schitterend! ^O^

    Trả lời

  20. Profile pic
    DaanStrijk  -  Vào lúc 21:13

    Vind hem in het mat niet echt bruut. Op deze staat het echt verkeerd. Foto's en ervaring is daar in tegen echt super!

    Trả lời

  21. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  Vào lúc 21:29

    Soo, geweldige foto's man!

    Trả lời

  22. Profile pic
    Diederik1997  -  Vào lúc 21:34

    Mooie platen!

    Trả lời

  23. Profile pic
    ALBANIA Mister Design  -  Vào lúc 21:45

    Nice pictures!^O^

    Trả lời

  24. Profile pic
    NETHERLANDS barteend  -  Vào lúc 22:18

    Mooie foto;s maar mat op een superamerica is het niet helemaal...

    Trả lời

  25. Profile pic
    NETHERLANDS Amersfoort001  -  Vào lúc 22:36

    Heerlijke platen man! ^O^

    Trả lời

  26. Profile pic
    NETHERLANDS Sonny  -  Vào lúc 23:51

    Leuke ervaring en mooie fotos^O^ Inderdaad jammer van de matte wrap, het past totaal niet bij deze auto!

    Trả lời

  27. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  Vào lúc 01:42

    Vind dit geen mooi model van Ferrari, foto's zijn wel top!

    Trả lời

  28. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  Vào lúc 12:05

    Matzwart is vet op deze bak!

    Trả lời

  29. Profile pic
    AndrewC  -  Vào lúc 14:25

    Great car in matt! ^O^

    Trả lời

  30. Profile pic
    bjornnieborg  -  Vào lúc 15:51

    Gewrapped door JD-customs in Bergschenhoek! is inderdaad van Perridon (geweest) !!

    Trả lời

  31. Profile pic
    NETHERLANDS arnold-11  -  Vào lúc 16:01

    thanks iedereen voor de complimenten :D
    maar wat boeid het nu wie de eigenaar is? daar snap ik echt geen moer van. ik geloof jullie wel als die van Perridon is geweest maar ik heb het daar niet over gehad dus ik weet het niet.

    Trả lời

  32. Profile pic
    NETHERLANDS Seger Giesbers  -  Vào lúc 19:51

    @arnold stond ie bij een dealer dan??

    Trả lời

  33. Profile pic
    Supercar Koen  -  Vào lúc 20:01

    Super Foto's! Prachtige bak!^O^

    Trả lời

  34. Profile pic
    NETHERLANDS arnold-11  -  Vào lúc 20:25

    @ seger
    Waarom denk je anders dat er groene platen opzitten :')

    Trả lời

  35. Profile pic
    NETHERLANDS -willie-  -  Vào lúc 20:34

    Lekkere Foto,s met hoofdletter F :D:P
    vraag me alleen af hoe mat rood op de bolide staat.. :)

    Trả lời

  36. Profile pic
    NETHERLANDS Seger Giesbers  -  Vào lúc 12:52

    @Arnold, hum apart! eigenaar wilde hem dacht ik toch niet verkopen.. zou jammer zijn namelijk!

    Trả lời

  37. Không ổn

Thêm Ferrari Superamerica spot



Tin tức có liên quan