Chi tiết của spot

Spotter Engine
Bắt gặp ở Velp (GLD), Netherlands
Ngày 2011-06-11 16:41

Wow!! Wàt een topspot voor Velp, niet normaal! Ik was halverwege de Emmastraat en toen zag ik dit monster door de hoofdstraat scheuren. Ik moest heel snel zijn met de foto's want het stoplicht ging op groen. Echt gaaf om te zien in zo'n klein dorpje!

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 335 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 3.30 s
Công suất 670 hp
Mô men xoắn 620 Nm @ 4000 rpm
Trọng lượng 1495 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Enduh  -  Vào lúc 21:01

    Superbak, staat hoog op m'n lijstje ;)

    Trả lời

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari fan  -  Vào lúc 21:17

    Dit is denk ik de eerste in Nederland
    Gaaf!!

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  Vào lúc 21:38

    Ja volgens mij ook de eerste in Nederland maar niet de eerste keer dat hij gespot is:)

    Trả lời

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Chrizzl  -  Vào lúc 21:51

    Deze zag ik op de A27 thv. Gorinchem samen met een oranje Murcie en een 430 Scuderia rijden!:D

    Trả lời

  5. Profile pic
    ALBANIA Nick95  -  Vào lúc 23:13

    Droomwagen.:o

    Trả lời

  6. Profile pic
    NETHERLANDS hardinxveld gespot  -  Vào lúc 13:04

    Hij is wel gaaf maar de elegantie van de 599 gaat er een beetje af, doe mij maar een GT2 RS:)

    Trả lời

  7. Profile pic
    scott0172  -  Vào lúc 14:14

    @hardinsveld gespot
    jaa, een gt2 RS is inderdaad veel eleganter met touwtjes om de deur mee te openen, en geen fatsoenlijk interieur:X niks tegen de GT2 RS hoor, maar dit heeft totaal niks met elegantie te maken...

    Trả lời

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  Vào lúc 18:45

    @hardinxveld gespot nee elegant is hij niet meer, maar wel ***** bruut:evil:

    Trả lời

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Maurice  -  Vào lúc 18:49

    Superspot voor Velp, mooi gedaan! Jammer dat je zo weinig tijd had, maar ach, misschien komt 'ie nog wel eens terug. Hij mag trouwens ook best een keertje door Zevenaar heen komen.. ^O^

    Trả lời

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  Vào lúc 09:05

    @Maurice ja zou heel erg leuk zijn als ie weer een x langskomt, maar ik denk eigenlijk van niet.

    Trả lời

  11. Profile pic
    NETHERLANDS puoY & Chiem  -  Vào lúc 13:37

    -privacy-

    Trả lời

  12. Profile pic
    NETHERLANDS charly  -  Vào lúc 15:03

    Hopelijk komt deze een keer in Arnhem, lijkt me geweldig om deze te spotten!

    Trả lời

  13. Không ổn

Thêm Ferrari 599 GTO spot



Tin tức có liên quan

Bình chọn spot của ngày