Chi tiết của spot

Spotter Stijn92
Bắt gặp ở Roermond, Netherlands
Ngày 2007-12-30 18:43

het was echt niet normaal, zo druk. de hele parkeerplaats (incl. stoep en gras) stond vol. er waren een stuk of 20/30 duizend mensen daar. er werd geparkeerd tot ver achter de stad (5 km) en dan heb je dit monster dat nog een plaatsje (wel een groote :P) wist te bemachtigen. had ie ff geluk met zo'n grote plaats! alleen jammer dat ie op LPG loopt, maar power heeft hioj evengoed nog :P!!

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 241 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 5.00 s
Công suất 505 hp
Mô men xoắn 712 Nm @ 4200 rpm
Trọng lượng 2338 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    Robin.S  -  Vào lúc 20:16

    Waar zie je dat hij op LPG loopt? trouwens het is niet jammer.. de eigenaar is gewoon slim:P Zo'n bak verbruik veel hoor..;)

    Trả lời

  2. Profile pic
    svh  -  Vào lúc 20:23

    als je op de site van RDW kijkt:
    https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
    en dan het kenteken invullen.:)

    Trả lời

  3. Profile pic
    Michel  -  Vào lúc 20:40

    een auto met benzine heeft tog zon luikje om hem te vullen heeft lpg ook maar dan met dopje'p (kon/kan je het ook aan zien)

    Trả lời

  4. Profile pic
    svh  -  Vào lúc 20:43

    als ik bij zo´n wagen sta let ik niet echt op het bezineklepje/dopje :P
    maar daar kun je het wel aan zien ja!

    Trả lời

  5. Profile pic
    PORTUGAL Roger  -  Vào lúc 11:46

    Ja zeker is dit een brute wagen en dat ie op LPG loopt is inderdaad erg slim. Tijdje geleden op internet een test gelezen met zo'n zelfde wagen op LPG en vermogensverlies was maar 10 PK dus het is nog steeds een beul van een wagen

    Trả lời

  6. Không ổn

Thêm Dodge RAM SRT-10 Quad-Cab spot



Tin tức có liên quan