Chi tiết của spot

Spotter AnthonyR/AnshoB
Bắt gặp ở Gorinchem, Netherlands
Ngày 2009-09-16 17:38

Bedankt voor de tip E.! Anders hadden we hem denk ik niet eens zien staan. Onze McDonalds is niet zo in trek bij exclusieve bolides.. Maar eens moet de 1ste keer zijn.

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 250 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 4.90 s
Công suất 420 hp
Mô men xoắn 400 Nm @ 3900 rpm
Trọng lượng 1655 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  Vào lúc 19:21

    Prachtige foto's^O^

    Trả lời

  2. Profile pic
    GERMANY Smark  -  Vào lúc 19:28

    Als ze maar in trek zijn bij de eigenaren van de exclusieve bolides he

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS brabus  -  Vào lúc 19:30

    toch een hele dikke spot hoor en mooie foto's:)

    Trả lời

  4. Profile pic
    Jeremy  -  Vào lúc 20:00

    wat een heerlijke auto!

    Trả lời

  5. Profile pic
    ThoMaster  -  Vào lúc 20:34

    Wat een shitterende foto's^O^

    Trả lời

  6. Profile pic
    Ender  -  Vào lúc 20:34

    Graag gedaan jongens;). Mooie foto's ^O^

    Trả lời

  7. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  Vào lúc 22:12

    "jullie" Mc Donalds .... zozo jonges al goed bezig met een eigen restaurant ^O^
    lachertje hoor .... nette foto's voor een witte wagen want het is echt niet zo simpel om die lijnen en vormen te laten uitkomen zonder te raken aan het origineel kleur. Persoonlijk zou ik ze allemaal een ietsiepietsie donkerder gemaakt hebben, zoals je gedaan hebt met de vierde, want daarop begin je de lijnen en vormen terug te zien :bier:
    maar qua kwaliteit en compositie dik in orde hoor, goed gedaan ^O^

    Trả lời

  8. Profile pic
    SPAIN roberto  -  Vào lúc 22:53

    Geen exclusieve autos bij de mac? Ik heb er al een Plymouth Prolwer, een BMW M5, Corvette Z06 en een Ferrari F430 Spider gezien.. dus t is gewoon een kwestie van goed opletten;) Nette foto's trouwens, ik vind hem zeker vet, de sedan.. maar ik ga dan toch liever voor de C63 AMG!

    Trả lời

  9. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  Vào lúc 22:55

    Ik ben het deels eens met je mening.. zeker betreft hoe de lijnen moeten uitkomen, maar daarintegen vind ik persoonlijk wel altijd dat een auto echt goed wit moet zijn. zo wit als dat hij staat te stralen in het zonnetje!

    het is niet ons eigen restaurant haha, we komen er wel een paar keer per week...

    de manager vond het trouwens erg leuk wat we aan het doen waren en bood ons nog gratis drinken aan.
    vliegtuig+treinspotten had hij van gehoord, auto-spotten was nieuw voor hem, maar het klonk geheel logisch in z'n oren. Meldde ons zelfs nog dat de eigenares db9 volante rijd, en dat die binnenkort daar zal staan.
    Erg leuk dus! :)

    Trả lời

  10. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  Vào lúc 23:22

    joepieieie .... contact mee blijven houden zou ik zeggen (de deur niet platlopen hee) ...... een shootje met een AM DB9 volante is niet mis ^O^

    Trả lời

  11. Profile pic
    Sander Alblas  -  Vào lúc 18:39

    Dik, zo in het wit! ^O^
    Ik heb deze ook gespot.
    http://www.exoticcarspots.com/spotscripts/bmw/spots_bmw_m3_e90_sedan_2009_1_details.php

    Trả lời

  12. Không ổn

Thêm BMW M3 E90 Sedan 2009 spot



Tin tức có liên quan

Bình chọn spot của ngày