Chi tiết của spot

Spotter Warmond-Crew
Bắt gặp ở Sassenheim, Netherlands
Ngày 2011-07-25 15:25

Wat een luxe auto is dit toch! Ik mocht alleen foto's maken buiten het terein, dus ik heb er het beste van gemaakt!

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 290 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 5.40 s
Công suất 512 hp
Mô men xoắn 1020 Nm @ 3200 rpm
Trọng lượng 2550 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  Vào lúc 16:06

    Heerlijke foto's!!

    Trả lời

  2. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  Vào lúc 16:53

    Mooie foto's jongens^O^

    Trả lời

  3. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  Vào lúc 16:57

    Ik heb net ook nog gekeken, maar hij was helaas weg.:{ wat een prachtige wagen is dit! niet normaal!^O^

    Trả lời

  4. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  Vào lúc 17:09

    Aparte wagen. Mooie scherpe foto's. :)

    Trả lời

  5. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Ben N  -  Vào lúc 17:18

    the front is ugly

    Trả lời

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Exclusieveautofotografie  -  Vào lúc 18:13

    Ik kom daar altijd met me werk, nog niet gezien helaas :( prachtige foto's heren! ^O^^O^^O^

    Trả lời

  7. Profile pic
    NETHERLANDS R.Arends  -  Vào lúc 18:41

    Dikte! Ik snap alleen de logica niet, wel foto's maar niet op hun terrein staan :+

    Trả lời

  8. Profile pic
    lucas343  -  Vào lúc 19:34

    @R.Arends,

    haha inderdaad, had ik ook een keer, mensen willen gewoon niet dat je dan bijvoorbeeld (per ongeluk) dingen kapotmaakt denk ik;)

    Trả lời

  9. Profile pic
    WaasmunsterGespot  -  Vào lúc 19:53

    Prachtige plaatjes!

    Trả lời

  10. Profile pic
    NETHERLANDS PimmesJP  -  Vào lúc 23:59

    Nice, scherpe en heldere plaatjes ook!

    Trả lời

  11. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  Vào lúc 01:08

    Je hebt er inderdaad het beste van gemaakt. Prachtig joh ^O^

    Trả lời

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Exclusieveautofotografie  -  Vào lúc 09:35

    Lekker Koen ! ^O^

    Trả lời

  13. Profile pic
    330Ci  -  Vào lúc 06:45

    Ah, nieuwe speeltje van heer vd Broek??

    Trả lời

  14. Profile pic
    Ferrari_red  -  Vào lúc 23:45

    Deze bentley stond vanavond in amsterdam bij het rembrandsplein in de buurt

    Trả lời

  15. Profile pic
    Kevin Koppers  -  Vào lúc 23:02

    Deze Auto is van de General Manager van alle Digros filialen en D-reizen reisbureau's.... ik ken de persoonlijke chauffeur van deze man erg goed..... mensen misschien interesse in meer shoots van het wagenpark van Mr. Digros ? gr Kevin

    Trả lời

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  Vào lúc 16:24

    @Kevin Koppers
    Wij zijn altijd wel geïnteresseerd in leuke fotoshoots. Mail anders even naar w.dahrs[at]live.nl

    Trả lời

  17. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  Vào lúc 18:22

    @Kevin Koppers

    wij zijn uiteraard ook wel geïnteresseerd! :) r.1994.k@hotmail.com ^O^

    Trả lời

  18. Không ổn

Thêm Bentley Mulsanne 2009 spot



Tin tức có liên quan

Bình chọn spot của ngày