Chi tiết của spot

Spotter AnshoB
Bắt gặp ở Schiphol, Netherlands
Ngày 2008-01-19 22:54

Gordon's autotje is weer eens gespot! combo met ML63 AMG en 4S cabrio (en een ziekenauto)

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 312 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 4.80 s
Công suất 560 hp
Mô men xoắn 650 Nm @ 1500 rpm
Trọng lượng 2485 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  Vào lúc 09:39

    Als dit de auto van Gordon is heeft hij wel smaak, de velgen kunnen nog net.
    Mooie scherpe fotoos.

    Trả lời

  2. Profile pic
    KoenR  -  Vào lúc 10:39

    Hij verdient zo'n auto niet

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Fiorano  -  Vào lúc 10:46

    mee eens.. gordon verdient meer een roze fiat panda :P

    Trả lời

  4. Profile pic
    jordy2006  -  Vào lúc 11:52

    Nou ik vind dat gordon zo'n auto wel verdient. GVD waar heb ik die niet gespot ik was er zaterdag ook toen was die er nog niet :(

    Trả lời

  5. Profile pic
    ALBANIA Donar  -  Vào lúc 12:02

    Die velgen staat der echt mooi onder ^O^

    Trả lời

  6. Profile pic
    Danny  -  Vào lúc 13:46

    Echt een auto voor Gordon :D

    Trả lời

  7. Profile pic
    Ensjow  -  Vào lúc 14:12

    aad..
    noem jij dit mooie en scherpe foto's?
    Sorry hoor. je mag het best vinden natuurlijk :P maar ze zijn met m'n mobiel gemaakt. 3.0 MP. in dit bagger weer. ik zelf ben er zwaar ontevreden over.
    toch bedankt voor het compliment^O^

    Trả lời

  8. Profile pic
    Stanoow!!!  -  Vào lúc 14:37

    Ik vind de foto's ook niet mis hoor :P
    Met welke telefoon zijn ze gemaakt?...

    Trả lời

  9. Profile pic
    Ensjow  -  Vào lúc 15:02

    Samsung d900

    en thanx :)

    Trả lời

  10. Profile pic
    anoniem  -  Vào lúc 15:57

    ja, het kan dat die van gordon is want die zou op de 19 januari terugkomen uit las vegas

    Trả lời

  11. Profile pic
    porscheowner  -  Vào lúc 16:14

    velgens staan er super onder ^O^

    Trả lời

  12. Profile pic
    melvintjuhh  -  Vào lúc 16:52

    :)hij kan het betalen

    Trả lời

  13. Profile pic
    renault 21 Turbo  -  Vào lúc 18:10

    Betalen??? Er is een hele mooie club in Thiel dat heet BKR het schijnt dat je daar iets mee kan doen:X:X:X via de bank.....

    Verder super bak en verdient het zekerssssssssss

    Trả lời

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Robin Veere  -  Vào lúc 19:35

    Net de wagen van The Game met NL-platen en dan cabrio versie :P en voor een camera spot is het toch nog erg netjes ^O^

    Trả lời

  15. Profile pic
    NETHERLANDS stijn  -  Vào lúc 19:43

    ghehehe voor een nicht heeft die een kei goeie smaak als die um verkoopt mag die wel nar mij toe egt nice vrl die velgen eronder

    Trả lời

  16. Profile pic
    P & W  -  Vào lúc 18:43

    wie is Gordon?8)7

    Trả lời

  17. Profile pic
    RS6  -  Vào lúc 20:11

    @ P & W

    Een !@?:evil::r$# zak

    Trả lời

  18. Profile pic
    oli_auto  -  Vào lúc 20:38

    laat hem maar lekker in een roze fiat 500 rijden, voelt hij zich vast in thuis, samen met gerard joling

    Trả lời

  19. Profile pic
    NETHERLANDS wimpie  -  Vào lúc 08:26

    deze zag ik nog pas bij hessing staan

    Trả lời

  20. Profile pic
    Alex  -  Vào lúc 14:15

    @KoenR
    @Fiorano

    Waarom zou hij niet zo'n auto verdienen? Jaloers dat hij barst van het geld en kan kopen wat hij wil?
    Kennelijk doet hij het toch veel slimmer dan jullie 2 samen zo te horen

    Trả lời

  21. Không ổn

Thêm Bentley Continental GTC spot



Tin tức có liên quan