Chi tiết của spot

Spotter Yantje
Bắt gặp ở Malibu (CA), United States of America
Ngày 2010-01-06 14:19

Dit was een leuke spot vond ik zelf. Je komt in Californië wel vaker huizen tegen waar ook leuke auto's bij staan, maar die zijn vaak niet te fotograferen door de hoge hekken etc. Bij deze eigenaar stond zijn wagenpark zowat op straat dus iedereen kon ervan meegenieten!

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 270 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 6.30 s
Công suất 457 hp
Mô men xoắn 875 Nm @ 1800 rpm
Trọng lượng 2695 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  Vào lúc 22:12

    Hehe, gaaf met die spiegel!
    fraaie foto's. mis wel een beetje de voorkant... die is zo mooi.. :D

    Trả lời

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Yantje  -  Vào lúc 22:20

    @AnshoB, Dat zijn wagenpark bijna op straat staat, betekent nog steeds niet dat ik zomaar de oprit mag oplopen. De garage en de voordeur stonden ook nog eens gewoon open, dus ik vond het raar om daar dan heen te lopen.

    Trả lời

  3. Profile pic
    seeg  -  Vào lúc 22:54

    een woord: WOWW

    Trả lời

  4. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  -  Vào lúc 08:40

    Ff aanbellen ;)

    Trả lời

  5. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  Vào lúc 13:25

    jahoor gewoon eventjes aanbellen en zeggen waar je mee bezig bent, de meeste vinden dat zelfs heel leuk ;)
    btw volgens de AG-regels moet je eigenlijk altijd toelating vragen als een wagen op privaat terrein staat, en een oprit als deze behoort daartoe :P
    en van een reflectiefreak als ik mag je bij het zien van deze foto's natuurlijk de reactie verwachten dat er met die fantastische spiegel meer te doen was, zelfs van op straat :bier:
    maar wat een dikke spot zeg, proficiat ^O^

    Trả lời

  6. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  Vào lúc 15:07

    huisnummer 31412 :P

    Trả lời

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Yantje  -  Vào lúc 16:17

    'ff' aanbellen ging niet, er stonden ook mensen op mij te wachten.
    @the scottish, Ik denk ook dat de eigenaar het leuk had gevonden. Als ik alleen of met andere spotters was had ik dat ook zeker gedaan. Nu kon het gewoon even niet. En die spiegel had ik inderdaad meer mee kunnen doen, maar heb ik dus ook niet echt aan gedacht i.v.m. de tijd. Wel bedankt voor je compliment!^O^

    Trả lời

  8. Profile pic
    NETHERLANDS bastian  -  Vào lúc 13:58

    @ knock88

    ja toeval kent geen grenzen he:+

    mooie spot, doe mij die azure maar!:bier:

    Trả lời

  9. Profile pic
    skuurman  -  Vào lúc 16:17

    Mooie fitnesszaal :P

    Trả lời

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Tuning-Freak  -  Vào lúc 16:47

    Foto 1! ^O^ Dikke Combo. ^O^

    Trả lời

  11. Profile pic
    de tino  -  Vào lúc 17:19

    nice!!!

    Trả lời

  12. Profile pic
    Mielie the Wheely  -  Vào lúc 15:06

    Die weerspiegeling in de bumper van de Flying Spur, geweldig^O^

    Doe mij de Azure maar trouwens, prachtige wagen.;)

    Trả lời

  13. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  Vào lúc 17:04

    Wat een heerlijk wagenpark, en lekker zomerse foto's ^O^^O^

    Trả lời

  14. Không ổn

Thêm Bentley Azure 2006 spot



Tin tức có liên quan

Bình chọn spot của ngày