Chi tiết của spot

Spotter Toon&WillemIII
Bắt gặp ở Amsterdam, Netherlands
Ngày 2009-12-04 17:40

Gaat wel lekker met de spotjes in Amsterdam:)

Thông số kĩ thuật

Tốc độ tối đa 316 km/h
Gia tốc 0-100 km/h 3.90 s
Công suất 525 hp
Mô men xoắn 530 Nm @ 6500 rpm
Trọng lượng 1620 kg

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    bmwm5  -  Vào lúc 20:34

    BN= Bekende nederlander toch^O^

    Trả lời

  2. Profile pic
    Erik  -  Vào lúc 20:37

    BN = Buitenlander in Nederland.

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  Vào lúc 20:39

    Gaaaaf :D

    Trả lời

  4. Profile pic
    BELGIUM miturbo  -  Vào lúc 20:42

    @ bmwm5
    voor zover ik weet wordt BN gebruikt voor buitenlands personeel van een ambasade fzo.
    zegge wel eens BN = "Buitenlander in Nederland" :P

    Trả lời

  5. Profile pic
    Bosnialove  -  Vào lúc 20:43

    Erik dat zou dan BIN zijn:X dom..

    Trả lời

  6. Profile pic
    ALBANIA Vlammende  -  Vào lúc 20:45

    @Bosnia, Doe is effe wat research ;)

    Trả lời

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Waddinxveengespot  -  Vào lúc 20:47

    Willem, het zijn jou foto's.. Waarom staat Toon erbij? Dikke plaat. 63 % Kans op spot vd dag.

    Trả lời

  8. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  Vào lúc 20:48

    @ Leroy ik heb hem samen met toon gespot:P

    Trả lời

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Waddinxveengespot  -  Vào lúc 20:50

    Hmm oke.. Waar is zijn naam dan? Sinasappeltje :P.. Btw vergeet dat stuk over Spot VD dag! 8)78)7

    Trả lời

  10. Profile pic
    Bosnialove  -  Vào lúc 20:52

    Vlammende
    geen zin:X

    Trả lời

  11. Profile pic
    CitroTjerk  -  Vào lúc 21:14

    @ Bosnia:
    Maar je hebt wel zin om iedereen die jonger dan jou is af te zijken? :X Zielig persoon...

    Dikke spot en platen Willem ^O^

    Trả lời

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Tyler360  -  Vào lúc 21:23

    Die trap aan die groene bouwkeet kwam wel heel erg lekker uit he! Mooie spot jongens! ^O^

    Trả lời

  13. Profile pic
    laren_4life_jordy  -  Vào lúc 21:36

    @bmwm5

    Hahah mooi gevonden

    BN: Bekende Nederlander

    Trả lời

  14. Profile pic
    NETHERLANDS OJ  -  Vào lúc 22:15

    Lekkere foto's hoor!

    Trả lời

  15. Profile pic
    Erik  -  Vào lúc 22:25

    Even voor de goede orde: BN (of GN) heeft geen echte betekenis maar wordt vaak 'vertaald' uit als Buitenlander in Nederland of Geen Nederlander.

    Het is niet iemand met een diplomatieke status.

    Trả lời

  16. Profile pic
    NETHERLANDS R.Arends  -  Vào lúc 22:53

    Lekker!^O^

    Trả lời

  17. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  Vào lúc 22:55

    @ Boshoer,

    Kan je ook gewoon ff normaal doen! Ga lekker naar een andere site als je hier alles zo kut klote en bagger vind.

    Trả lời

  18. Profile pic
    NETHERLANDS rickajax  -  Vào lúc 23:20

    ja inderdaad die gozer is irritant en hij spot geen reet

    Trả lời

  19. Profile pic
    ALBANIA audi :D  -  Vào lúc 23:31

    Prachtig!!

    Trả lời

  20. Profile pic
    AUSTRALIA cel  -  Vào lúc 23:46

    Dikke spot!

    Trả lời

  21. Profile pic
    jespeR!  -  Vào lúc 23:49

    Die is dik, inderdaad leuke spots weer uit Amsterdam! ^O^

    Trả lời

  22. Profile pic
    ALBANIA EX-TUNED  -  Vào lúc 23:54

    @ bsonia: OUCH! (die komen hard, of niet :P)
    maar je hebt disussie verloren, we stoppen er gewoon mee: KLAAR

    mooie spot btw :P8)7

    Trả lời

  23. Profile pic
    CitroTjerk  -  Vào lúc 00:03

    Hahahaha @ Bosnia, je weet niet eens hoe oud ik ben. Verder gebruik je de interpunctie en spelling van een tomos-rijdend pettejochie, en die zijn doorgaans veel zieliger dan iemand van 15 jaar.

    Trả lời

  24. Profile pic
    CitroTjerk  -  Vào lúc 00:05

    En by the way, ik snap niet echt wat je hier doet als je alleen maar jezelf loopt op te hemelen en geen enkele spot hebt. Welterusten en plas niet in je bedje ^O^

    Trả lời

  25. Profile pic
    Bosnialove  -  Vào lúc 00:10

    ouch? nee totaal niet..

    ik wist allang welke partij de resterende jongens kiezen bij een discussie tussen mij en een nederlander. deze reacties had ik ook al verwacht, dus dat doet mij niks.

    ik lever commentaar op alles en iedereen waarop ik zin heb om commentaar op te leveren. anders zou mijn bericht plaatsen niet mogelijk zijn geweest. dus willem & rick: verzin de volgende keer iets beter dat mij echt raakt, of onderbouw je armoedige argumentjes ;)

    Trả lời

  26. Profile pic
    Bosnialove  -  Vào lúc 00:11

    geldt ook voor die citrojerk*

    Trả lời

  27. Profile pic
    Bosnialove  -  Vào lúc 00:12

    zo leuk he, hoe ik altijd discussies begin en voortzet ^O^

    Trả lời

  28. Profile pic
    BELGIUM FLP  -  Vào lúc 00:20

    prachtige foto's ^O^
    En wat voor leuke commentaren dat ik hier weer lees :{

    Trả lời

  29. Profile pic
    BartBreugel  -  Vào lúc 08:12

    @ Bosnialove

    Gast, ga je het nou weer gooien op racisme? Dat is echt heel triest.

    Trả lời

  30. Profile pic
    NETHERLANDS Dennis de Bruyn  -  Vào lúc 11:18

    @Bosnialove

    Ga janke jonge! en als ge wa te zeike het kom naar eindhove! 12 December!
    LAters

    Trả lời

  31. Profile pic
    Bosnialove  -  Vào lúc 11:45

    is dat alles? komen er niet meer jullie helpen? da's wel jammer he..;)hoe meer hoe beter ..

    Trả lời

  32. Profile pic
    ALBANIA EX-TUNED  -  Vào lúc 12:18

    het schijnt dus gwn dat bosnia een ongevoelige klootzak is, SO WHAT??????

    het gaat hier over auto's, niet over racisme discussies over niets zoals leeftijden (wtf8)7)
    en het heeft volgens mij ook echt geen zin om hem uit te hoelen , want volgens mij heb je dan gwn puur de drang om de discussie te winnen: wat ik nu doe, lool (NOT)

    dus bosnia ik hoop wel dat dit alles was :P

    Trả lời

  33. Profile pic
    Sparrow  -  Vào lúc 12:37

    Jullie zijn gewoon allemaal zielig. Dit is een AUTOsite en niet een een of andere dis site. Ik weet dat ik jonger ben dan jullie, maar dat boeit me geen fuck. Als je ergens iemand uitwil gaan dissen, doet dat ergens anders.

    Wel mooie foto's:bier:

    Trả lời

  34. Profile pic
    BELGIUM C3DRIC  -  Vào lúc 13:18

    Mooie foto's en heerlijke spot. Gaat daar inderdaad lekker :D.

    Wel triestige discussies hier altijd, zijn altijd dezelfde. Hoe lust jullie dat nu om te discussiëren met vreemdelingen over zaken waar je niets vanaf weet?
    Als je een discussie aant voeren bent, zorg dan dat je tenminste goede argumenten voorhanden hebt :')

    Trả lời

  35. Profile pic
    BELGIUM C3DRIC  -  Vào lúc 13:18

    *Met vreemdelingen bedoel ik trouwens niet allochtonen, maar mensen die je gewoon niet kent ;).

    Trả lời

  36. Profile pic
    NETHERLANDS .RS6.  -  Vào lúc 13:36

    geweldig mooie foto's

    Trả lời

  37. Profile pic
    NETHERLANDS JJoost  -  Vào lúc 13:53

    Kinderen ga eens snel naar school!!
    DIkke spot^O^

    Trả lời

  38. Profile pic
    Raveen  -  Vào lúc 14:51

    FOTO 1^O^

    Trả lời

  39. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  Vào lúc 15:38

    Gaat ckr lekker met de spots in de Hoofdstad!
    Dikke spot jongens!^O^

    Trả lời

  40. Profile pic
    haatdiekutbosnier  -  Vào lúc 15:46

    ik vind die kut bosnier een stierlijk vervelend ventje trap hem naar da apenland!

    Trả lời

  41. Profile pic
    Bosnialove  -  Vào lúc 17:17

    ach, jongentje, wist ik maar wie je was dan kon ik je op je ... slaan, maarjah daarom plaats je dit ook onder een anonieme naam he ;)

    kijk sommigen snappen het anderen niet. het is nu ook voor mij een beetje irritant geworden dus ik ben er klaar mee.

    wel een mooie discussie trouwens^O^

    :X

    Trả lời

  42. Profile pic
    ALBANIA audigek  -  Vào lúc 18:24

    Nee eigenlijk niet. Maar ik ga nu een opmerking plaasten over de spot en NIET over de klotediscussie:

    Heerlijke platen e dikke spot. Dus BN betekent Buitenlander in NEderland? Rijke buitenlander dus^O^

    Trả lời

  43. Profile pic
    NETHERLANDS R.Arends  -  Vào lúc 16:49

    BN of GN :
    Kenteken voor auto's die niet tot het Nederlandse wagenpark behoren. Dit kenteken wordt vaak gebruikt voor buitenlands personeel zonder diplomatieke status van ambassades, consulaten of internationale organisaties. Vaak wordt aangenomen dat deze beginletters staan voor Buitenlander in Nederland of Geen Nederlander. Officieel hebben deze beginletters geen speciale betekenis. De letters worden alleen gevolgd door vier cijfers.

    Trả lời

  44. Profile pic
    dolie  -  Vào lúc 16:38

    Klopt dat wel? Binnen 3.0 seconden naar 100 km/h?

    Trả lời

  45. Không ổn

Thêm Audi R8 V10 spot



Tin tức có liên quan

Bình chọn spot của ngày