Chi tiết của spot

Spotter McSjoom
Bắt gặp ở Guebwiller, France
Ngày 2010-08-07 12:12

Audi A8 Mule? Ik kende dit type nog niet... Gespot op de top van de Grand Ballon in de buurt van Guebwiller; deze reed hier met nog twee andere A8 Mules op fabriekskenteken en met de inmiddels verschenen BMW 5-serie. Jammer genoeg heb ik maar matige foto's kunnen maken.

Thông số kĩ thuật

Chưa có thông số. Thêm thông số cho chiếc xe này

Bình luận trên spot này


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Wesley  -  Vào lúc 17:29

    Audi A7 inderdaad. Heb ik er afgelopen week ook nog twee van gespot. Een zwarte en één in deze kleur.

    Trả lời

  2. Profile pic
    KEVV  -  Vào lúc 17:35

    Ik zou de foto's liever eerst aan een automagazine verkopen en dan pas hierop zetten!

    Trả lời

  3. Profile pic
    NETHERLANDS jordyboy  -  Vào lúc 17:50

    Wat een hok

    Trả lời

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Jaggie  -  Vào lúc 18:33

    Wat kijkt hij zielig.

    Trả lời

  5. Profile pic
    lansky  -  Vào lúc 18:38

    @jaggie dat vind ik ook:X

    Trả lời

  6. Profile pic
    Barnevelder  -  Vào lúc 19:37

    Die eerste foto was wat ik nodig had. Ik was nog niet overtuigd van de achterkant, maar nu wel^O^

    Trả lời

  7. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  Vào lúc 22:00

    Ah, de nieuwe A7! Dan was-ie dus toch best bijzonder :)

    Trả lời

  8. Profile pic
    Michiel Vervliet  -  Vào lúc 15:58

    Leuke spot! ^O^

    Trả lời

  9. Profile pic
    A.M  -  Vào lúc 21:51

    Er zijn wereldwijd nu 3 productie exemplaren. Bijzonder genoeg staat er 1 in Leusden, zie hier mijn spots: http://www.autojunk.nl/2010/08/audi-a7-preview

    Trả lời

  10. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  Vào lúc 20:28

    die ziet er chill uit

    Trả lời

  11. Không ổn

Tin tức có liên quan